Espaces d'exposition
Les espaces d'exposition de l'Hôtel Panorama sont l'endroit idéal pour organiser : congrès, lancements de produits, foires, expositions, séminaires ou autres réunions.
La surface totale d'exposition dans l'Hôtel est de 1039 mètres carrés. La taille de cette surface est modulée par un système spécial de cloisons modulaires. Ainsi, les salles de conférence et les espaces d'exposition peuvent être adaptés au type d'événement.
1039 m² powierzchni wystawienniczej
Łączna powierzchnia wystawiennicza Hotelu Panorama to 1039 m². Sale wyposażone są w system ścian modułowych, który umożliwia dowolną aranżację przestrzeni i dostosowanie jej do potrzeb Twojego wydarzenia.
Atuty naszych sal wystawienniczych:
- lokalizacja na parterze - możliwość wjazdu samochodów na salę
- eleganckie, klimatyzowane i wyciszone wnętrza,
- pełne wyposażenie multimedialne i audiowizualne,
- przestronne hole recepcyjne z dostępem do patio,
- restauracja, drink bar, szatnia i play room na tym samym poziomie.

Événements spectaculaires
Les espaces d'exposition de l'hôtel sont au niveau du rez-de-chaussée, ce qui permet d'introduire des voitures dans les salles d'exposition.
À ce niveau se trouvent :
réception, restaurant, bar à cocktails, vestiaire, consigne à bagages, salle de jeux, toilettes, halls d'accueil spacieux, sortie vers le patio de l'hôtel.

De nombreuses possibilités
Pour les Organisateurs, il est possible d'organiser une réception individuelle. Dans les halls de réception, il y a de la place pour une exposition de matériaux publicitaires supplémentaires, par exemple un roll-up, ainsi que la projection d'un film publicitaire de l'Organisateur sur un grand téléviseur plasma (60").
Devant l'Hôtel - des mâts sont préparés où l'Organisateur peut placer des drapeaux d'entreprise.
Patio de l'Hôtel – c'est également un excellent endroit pour organiser une exposition en plein air, entouré d'une cabane montagnarde de style et de verdure.
Dlaczego warto u nas zorganizować prezentację aut dostawczych?
- Duży teren zewnętrzny – przestrzeń do manewrów i testów
- Okoliczne drogi do testów – bliskość trasy S8 oraz DK 50 umożliwiający przetestowanie aut w różnych warunkach,
- Dostosowanie do dużych pojazdów – łatwy dostęp do całego obszaru dla aut dostawczych, co pozwala na sprawdzenie pojazdów w rzeczywistych warunkach użytkowych.
- Teren do rozładunku – specjalnie wydzielone strefy na rozładunek i przygotowanie pojazdów przed prezentacją.
- Dogodny dojazd i logistyka
Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest łatwy i bezpieczny dojazd dla dużych pojazdów. Dysponujemy wystarczająco dużym terenem zewnętrznym, by zmieścić kilka samochodów dostawczych, umożliwiając uczestnikom eventu oglądanie każdego pojazdu z bliska i odbycie testów w realnych warunkach.

Wymiana floty
Wymiana floty samochodowej? Idealne miejsce na wydarzenie pod Warszawą!
Szukasz idealnego miejsca do przeprowadzenia wymiany floty samochodowej? Nasz obiekt Posiadłość Zbiroża pod Warszawą to perfekcyjna lokalizacja, która spełnia wszystkie wymagania firm poszukujących przestrzeni do zarządzania flotą pojazdów. Oferujemy duży teren zewnętrzny, dogodny dojazd dla pojazdów flotowych oraz profesjonalne zaplecze logistyczne, które ułatwi organizację wydarzenia.
zobacz film
Infrastruktura dla branży motoryzacyjnej:
- wjazd do sali i podłoga o podwyższonej nośności,
- wentylacja i zabezpieczenia dostosowane do obecności pojazdów,
- możliwość montażu ekranów LED, telebimów i nowoczesnych multimediów,
- profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie,
- bliskość tras S8 i DK50 – doskonałe warunki do jazd testowych.

Targi
Hotel Panorama oraz Posiadłość Zbiroża to doskonałe miejsca na organizację targów branżowych pod Warszawą – zarówno w formie kameralnych spotkań B2B, jak i większych wydarzeń wystawienniczych.
W Hotelu Panorama do dyspozycji gości oddajemy 1039 m² powierzchni wystawienniczej, którą można elastycznie aranżować dzięki systemowi ścian modułowych. To idealne rozwiązanie dla firm i organizatorów, którzy chcą dostosować przestrzeń do wielkości ekspozycji i liczby wystawców.
W zależności od potrzeb, możemy przygotować:
-
targi B2B połączone z konferencją,
-
strefy pokazowe z dostępem do multimediów, oświetlenia i nagłośnienia.
Dodatkowo, w Posiadłości Zbiroża (6 km od Hotelu Panorama) czeka aż 15 ha terenu plenerowego,
co otwiera możliwości do organizacji dużych targów, wystaw i eventów outdoorowych. To świetne miejsce dla branż, które potrzebują dużej przestrzeni – np. rolniczej, budowlanej czy motoryzacyjnej.